Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII ALE MAGAZINULUI DE MOBILIER .....

1. INTRODUCERE 

Operatorul web site-ului halbe-halbe.ro este Halbe-Halbe
S.R.L., persoană juridică română, cu sediul social în sat Crăirat, com.
Ploșcoș, nr. 33, jud. Cluj, înregistrată la Registrul Comerțului sub
nr. J12/5432/2021 , având cod unic de înregistrare 45184086, Email: outlet.halbe@gmail.com care deține și calitatea de
Furnizor a produselor comercializate pe site, conform definițiilor de mai jos.

Prezentul document, denumit termeni și condiții ale
Furnizorului reglementează pe de-o parte condițiile de navigare pe website-ul
halbe-halbe.ro, iar pe de altă parte comerțul electronic și vânzarea la
distanță a produselor.

Atunci când se achiziționează produse sau servicii,
Termenii și condițiile au natura unui contract de vânzare de bunuri și/sau
prestare servicii, încheiat la distanță si reglementează din punct de vedere
juridic raportul dintre Furnizor in calitate de Vânzător și dvs. în calitate de
Client sau Cumpărător sens în care vă rugăm să îl lecturați în mod integral.

2. DEFINIȚII ȘI SCOP

Termenii și Condițiile se vor aplica tuturor vânzărilor de
produse comercializate de către Furnizor, prin intermediul acestui site unde se
comercializează mobilier de tip outlet, second-hand sau achiziționate și
returnate de către consumatori în stare puțin folosit și cu defecte de vedere
sau vicii aparente.

În cuprinsul termenilor și condițiilor termenii vor avea
înțelesul lor literar, iar următorii termeni vor fi definiți astfel:

3. UTILIZAREA SITE-ULUI

Prezenta secțiune definește detaliat strict termenii și
condițiile în care Utilizatorul poate vizita site-ul, respectiv contacta Furnizorul în vederea achiziționării serviciilor sale. În cazul în care Utilizatorul
devine Client prin achiziționarea unui produs sau serviciu, sunt aplicabile secțiunile 4 și următoarele din prezentul document.

Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica și actualiza
unilateral termenii și condițiile prezentei secțiuni, chiar şi în lipsa unui acord ori a unei notificări prealabile a 
Utilizatorului.

Navigarea pe acest website şi utilizarea funcțiilor sale
implică Consimțământul dat din partea Utilizatorului.

Prin exprimarea Consimțământului, Utilizatorul declară că a citit în întregime prezentul document, că a înțeles pe deplin şi este de acord cu semnificația și conținutul termenilor şi condițiilor prezentului
document.

a. Restricţii

Utilizatorului îi este interzis publicarea, afișarea
publică a oricăror materiale ale site-ului web prin orice mijloace de comunicare pe orice platforme la care are acces fără acordul Furnizori.

Utilizatorului îi este interzis utilizarea website-ului
în orice mod care ar putea fi dăunător pentru site, într-un mod care nu permite
accesul celorlalți utilizatori.

Utilizatorului îi este interzis orice exploatare de date,
recoltare de date, extragerea de date ori altele asemenea în legătură cu
site-ul web, în special utilizarea în mod incorect a datelor de contact.

Utilizatorului îi este interzis contactare în mod repetat
și abuziv, într-un termen extrem de scurt a Furnizori, fie prin formularul de
contact, fie prin alte date puse la dispoziţie.

b. Protecţia datelor cu caracter personal

Vă aducem la cunoştinţă că, în toate cazurile în care
efectuăm operaţiuni de prelucrare a 
datelor cu caracter personal care vă aparţin, ne obligăm să respectăm
legislația aplicabilă privind protecţia datelor cu caracter personal, incluzând,
dar fără a ne limta la Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi
al Consiliului European din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor
fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind
libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit
în continuare ,,GDPR”), legislația de punere în aplicare și deciziile pe care autoritatea de supraveghere din România (ANSPDCP) sau Comitetul european pentru
protecția datelor (EDPB) le poate emite din când în când în legătură cu
acestea.

Furnizorul poate stoca date cu caracter personal, precum
numele, prenumele, adresa de e-mail număr de telefon, precum şi alte date pe
care dvs. ni le furnizați sau la care Furnizorul are acces în momentul în care accesați site-ul web (ex. Cookies). În acest sens a se vedea politică de confidențialitate privind cookies la următorul link: cookies

Datele dumneavoastră sunt prelucrate în condiţii de
siguranţă. În acest sens, vă asigurăm că deţinem măsuri tehnice şi
organizatorice adecvate privind securitatea datelor, împotriva  distrugerii, alterării, pierderii
intenţionate sau accidentale, precum şi împotriva transmiterii şi a accesului
neautorizat la datele personale prelucrate.

Orice informaţie pusă la dispoziţie de către
dumneavoastră sau prelucrată de către Furnizor atunci când folosiţi Furnizorul
este supusă prezentelor prevederi şi de completează, în mod corespunzător cu
politica de Confidenţialitate a Furnizori , pe care o puteţi accesa la următorul link: politica de confidentialitate

Prin ACCEPTAREA condiţiilor de Utilizare, declaraţi că vă
exprimaţi în mod expres şi fără echivoc consimţământul în vederea prelucrării
datelor dvs. cu caracter personal de către Furnizor.

c. Comunicarea

Utilizatorul declară că este de acord cu modalitatea de
comunicare prin care Furnizorul îşi derulează operațiunile comerciale, respectiv prin formularul de contact, telefonic şi prin e-mail. Dacă Utilizatorul va contact Furnizorul la adresa de corespondență, comunicare se va
putea face doar prin scrisoare poștală cu conținut declarat și confirmare de
primire semnată de unul dintre administratorii Furnizori.

Datele de contact ale Furnizorului sunt următoarele:

- Adresa de corespondență: Sat Crairât, Comuna Ploscos,
Nr. 33, Județul Cluj

- Adresa de email: outlet.halbe@gmail.com

Orice convorbire verbală nu va produce efecte atâta timp
cât nu este confirmată într-o modalitate scrisă de către ambele părți sau cel
puțin de către Furnizor.

d. Litigii și Jurisdicția

Eventualele litigii între Furnizor şi Utilizator care
decurg din nerespectarea prezentei secțiuni vor fi rezolvate pe cale amiabilă
între părţi. În cazul în care soluţionarea eventualelor litgii nu este posibilă
pe cale amiabilă, se va recurge la concursul instanțelor de judecată de la sediul Furnizorului din România. Prezenta secțiune este supusă legislației române
aplicabile.

În cazul în care o prevedere a prezentului regulament
este nulă, anulabilă ori este lovită de o altă cauză de ineficacitate, aceasta nu va fi afectată validitatea şi aplicabilitatea celorlalți termeni şi
condiţii.

4. CONTRACTUL LA DISTANȚĂ

Prin utilizarea Site-ului și, după caz, înregistrarea
unei Comenzi pe Site, Clientul acceptă și este de acord cu forma de comunicare
la distanță prin care Furnizorul își derulează operațiunile, respectiv înțelege
caracteristicile produselor și condițiile de livrare și preluarea a acestora.

Clientul înțelege că prezenta secțiune și următoarele
reprezintă clauzele contractuale ale unei convenții de vânzare-cumpărare
încheiată la distanță prin care Furnizorul vinde și expediază produse de
mobilier, astfel cum au fost acestea prezentate pe website sau pe platformele
online de vânzare de produse, iar Clientul cumpără, respectiv se obligă să
plătească și să preia produsele comandate.

În acest context, Clienții sunt rugați să citească cu
atenție fiecare secțiune și clauză și să aibă în vedere toate mențiunile expuse
de către Furnizor în Termenii și Condițiile de vânzare a produselor întrucât
acceptarea acestora presupune consimțământul lor neechivoc.

Pot efectua comenzi pe site  numai persoanele care au împlinit vârsta de
18 ani la data efectuării comenzii. Furnizor comercializează produsele online
de tip comerț cu amănuntul.

În vederea
achiziției unui Produs, Clientul are următoarele posibilități:

În ambele cazuri, pentru predare și emiterea facturii
care privesc produsele achiziționate Clientul va furniza următoarele date:
Nume/ Denumire, Prenume, CUI( unde este cazul) , Strada, Număr, Cod postal,
Oraș, Telefon fix și/sau mobil, Adresa de email, Adresa de livrare precum și,
în cazul în care este diferită, adresa de facturare.

Dacă utilizează Site-ul pentru achiziționarea de produse,
Clientul selectează Produsul și apasă butonul „Adaugă în cos”. După aceasta
etapă, Clientul va introduce datele sale personale, aceste informații fiind
necesare pentru procesarea corectă și eficientă a comenzii. Clientul trebuie să
se asigure ca a completat toate câmpurile în mod corect și că a indicat datele
de facturare si livrare, precum si adresa de email. Adresa de e-mail are importanță
deosebită deoarece informațiile legate de comandă și Produsele comandate vor fi
transmise prin e-mail.

În cazul în care adresa de livrare nu este aceeași ca
adresa de facturare trebuie indicat acest lucru în comanda efectuată. Trebuie
aleasă metoda de plată dorită și confirmate datele dvs. Odată adăugat în coșul
de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care
exista stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături,
în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea acelei
Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Produsului.

Prin finalizarea Comenzii Clientul confirmă că toate
datele furnizate de acesta sunt corecte, complete și adevărate la data efectuării
Comenzii. Prin plasarea unei Comenzi Clientul recunoaște în mod explicit că
aceasta Comanda implică o obligație de a plăti și prelua bunul.

Furnizorul poate cesiona drepturile ori obligațiile sale
pentru executarea Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul
acestuia. Furnizorul va fi întotdeauna responsabil față de Client pentru toate obligațiile
contractuale.

Furnizorul
poate anula Comanda lansată de către Client, cu notificarea concomitentă sau
ulterioară a Clientului, fără a îi putea fi atrasă răspunderea pentru o astfel
de acțiune, în următoarele cazuri:

Înregistrarea Comenzii constituie o oferta de achiziționare
a Produselor de la Furnizor, supusă confirmării sale ulterioare pentru a intra în
vigoare contractul de vânzare a Produselor.

După efectuarea Comenzii și verificarea stocului de
produse, în termen de cel mult 24 de ore Clientul va primi un mesaj de
notificare prin e-mail cu privire la înregistrarea Comenzii la Furnizor sau
anularea acesteia. De asemenea, notificarea privind înregistrarea Comenzii va
cuprinde numărul alocat Comenzii în sistemul Furnizorului, detaliile Produselor
comandate, prețul total al Comenzii, inclusiv costurile aproximative de
livrare.

Contractul se consideră încheiat între Furnizor si
Client, în momentul primirii de către Client a confirmări comenzii de către
Furnizor.

Contractul este alcătuit din prevederile prezenților
Termeni și Condiții cât și din orice alte înțelegeri ulterioare intervenite
intre Client si Furnizor cu privire la o Comandă care sunt făcute în scris.

Toate elementele folosite pentru descrierea Produselor
(cum ar fi, dar nu limitat la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări
grafice ori video) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Furnizorului,
acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare și informare.

Din acest motiv, vă solicităm ca înainte de efectuarea
unei Comenzi, să verificați cu atenție caracteristicile Produsului, astfel cum
apar prezentate pe Site sau pe platformele online de achiziționare de produse.

În acest caz, Furnizor depune toate diligentele pentru
asigurarea corectitudinii și completitudinii datelor și informațiilor publicate
pe Site, inclusiv cu privire la descrierea Produselor, precum și prețurile
indicate. Cu toate acestea, persoanele care utilizează acest Site sunt
informate cu privire la posibilitatea apariției unor erori și sau informații
eronate. Toate informațiile puse la dispoziția Clientului sunt cele pe care
Furnizorul le deține de la producător.

Produsele ce fac obiectul vânzării în cadrul unei promoții
sau campanii de orice tip se vor supune și termenilor și condițiilor aplicabile
respectivei campanii sau promoții și care va fi anunțată în mod corespunzător în
prealabil.

Pentru motive justificate, cum ar fi, dar nelimitat la,
lipsa din stoc a unor Produse, Furnizorul își rezerva dreptul de a modifica
tipul ori cantitatea Produselor din Comanda sau să returneze sumele de bani
achitate cu titlu de avans în cazul în care nu vor putea onora comenzile.

Într-o astfel de situație Clientul va fi de îndată înștiințat
cu privire la modificarea intervenita și va avea dreptul de a accepta noile
caracteristici ale Produselor care fac obiectul Comenzii ori de a le refuza,
caz în care Comanda se consideră anulată, iar părțile vor fi puse în situația
anterioara emiterii Comenzi, inclusiv returnarea oricăror sume încasate, după
caz, fără ca Furnizorul să fie ținut răspunzător pentru orice prejudicii
suferite de Client.

Furnizor are dreptul de a modifica oferta de Produse,
preturile și promoțiile sau campaniile de pe site oricând.

Înainte de a plasa o comandă, Clientul se va asigura că
are în vedere că oricare dintre, dar fără a se limita la, culorile,
dimensiunile și forma Produselor ar putea fi diferite decât în realitate. În
ceea ce privește dimensiunile Produselor, solicitam utilizatorilor Site-ului să
verifice specificațiile/descrierile atașate fiecărui Produs.

Accesarea acestui Site se realizează pe riscul propriu al
Utilizatorului, Furnizor nefiind în niciun fel răspunzătoare pentru orice
prejudicii directe sau indirecte determinate de accesarea Site-ului sau ca
urmare a efectuării sau finalizării unei Comenzi sau oricărei utilizări a
datelor și informațiilor de pe acest Site.  

Odată cu confirmarea comenzii de către Furnizor și
încheierea contractului de vânzare la distanță, acesta va proceda la livrarea
Produselor, moment de la care Clientul are obligația de achita sumele de bani și
de a prelua Produsele comandate.

4. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Accesul pe Site în vederea efectuării unei Comenzii îi
este permis oricărui Client care acționează cu un scop legitim și care are intenția
de a achiziționa de la Furnizor unul sau mai multe Produse, cu respectarea
Termenilor si Condițiilor.

Furnizor își rezerva dreptul de a refuza accesul unor Clienți
la o parte sau la toate funcțiile aferente comercializării online, cât și de a restricționa
procesarea și/sau livrarea unei Comenzi în cazul în care exista suspiciuni de
fraudă din partea Clientului sau dacă acesta are un comportament care poate
prejudicia interesele Furnizorului.

Întrucât unele produse de pe site pot fi afișate din
eroare sau cu un preț ce poate fi considerat în mod evident derizoriu, Furnizor
are dreptul să anuleze eventuale comenzi lansate cu privire la acele produse, obligând-se
sa restituie clientului, după caz, orice sume plătite până la acel moment, cu consecința
restituirii întregii sume plătite de cumpărător în considerarea comenzilor
anulate.

Pentru motive justificate, Furnizorul își rezerva dreptul
de a restricționa accesul Clientului în vederea efectuării unei comenzi si/sau
la unele din modalitățile de plata acceptate, în cazul în care considera că în
baza conduitei sau a activității Clientului pe site ori a reputației sale, acțiunile
acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Furnizorul.

Furnizorul poate publica pe Site informații despre
Produse și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț
cu care Furnizor are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită
perioada de timp și în limita stocului disponibil.

Orice trimiteri în baza unor link-uri către site-urile
web sau materialele publicate de terți, după caz, postate pe Site sunt oferite
exclusiv în scop informativ, iar Furnizor nu își asumă în niciun fel
responsabilitatea pentru conținutul acestor site-uri și materiale sau pentru
produsele comercializate prin intermediul acestor site-uri.

5. LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea Produselor se poate face oriunde pe teritoriului
României. Clientul va putea completa în formularul de Comandă o singură adresă
de livrare, pentru fiecare comandă efectuată, cu indicare corectă a tuturor
datelor de identificare.

Odată plasată comanda, Clientul se obligă să ridice
bunurile comandate sau să le preia în termenul stabilit în prezenții Termeni și
Condiții.

Livrarea Produselor va fi contracost, existând
următoarele metode de livrare:

Preluarea și ridicare personală se poate realiza doar
prin efectuarea unei programări prealabile cu cel puțin 24 de ore înainte de
data preluării prin intermediul formularului de contact de pe site, de la data
la care Furnizorul transmite că bunul se află în depozitul de la adresa
indicată în email-ul de confirmare.

Prin încheierea contractului sau
efectuarea plății facturii, Clientul își oferă acordul de a acceptă orice fel
de întârzieri (întârzieri cauzate de vama, condiții meteo, dezastre naturale, șoferii
Furnizori de curierat au un traseu programat, acces dificil la proprietate,    adresa de livrare incorectă, restricții de
circulație), atât pentru produsele care provin din depozitul Furnizorului cât
și pentru comenzile externe.

Având în vedere obligația Clientului de
preluare, în cazul întârzierii nejustificate la preluare de către acesta, Furnizorul
poate, după 15 zile de la data confirmării comenzii, să anuleze comanda, precum
și, cu titlu de sancțiune, restituirea avansului, aceasta reținând-se cu titlu
de clauză penală pentru repararea prejudiciului cauzat Furnizorului. În cazul
în care plata s-a realizat integral se va reține doar 10% din valoarea
produsului, restul sumei fiind returnate Clientului.

Clientul va ridică mobilierul de la
depozitul Furnizorului doar după plata contravalorii integrale a bunului, prin
creditarea contului Furnizorului.

În cazul în care Clientul selectează livrarea produselor
prin servicii de curierat, proprietatea și riscurile asupra produselor vor fi
transferate la livrare, însă condiționat de efectuarea plății de către Client.

Furnizorul va expedia bunurile doar după ce Clientul
achita un avans conform celor stabilite în prezenții termeni și condiții și în
formularul de comandă sau descrierea de produs.

Clientul are obligația de prelua produsele livrate la
momentul contactării de către angajații serviciilor de curierat, de a le
verifica și de a sesiza, în cel mult 48 de ore, orice deficiențe constatate ca
urmare a preluării acestora, cu expedierea de fotografii sau alte probe care să
arate deficiențele constatate.

Clientul are obligația de a achita angajatului
serviciului de curierat, diferența de preț neîncasat, dacă acesta nu a creditat
conturile bancare ale Furnizorului, până la data livrării cu sumele de bani
integrale. Clientul cunoaște că în lipsa plății diferenței de preț, bunul nu va
fi predat acestuia.

În cazul în care Clientul nu preia, ridica sau
contactează angajatul serviciului de curierat pentru a primi produsul, iar
acesta se returnează către Furnizor, se vor reține sumele de bani achitate cu
titlu de avans în vederea acoperirii costurilor de livrare achitate de Furnizor
serviciilor de curierat.

Furnizorul nu
oferă montajul pieselor de mobilier, însă, la cererea Clientului și în funcție
de zonă va putea presta și astfel de servicii, contra-cost. Solicitarea și
confirmarea prestării acestor servicii se fac în scris, prin intermediul
email-urilor puse la dispoziție.

6. FACTURARE ȘI PLATA

Preturile
Produselor afișate pe Site sunt exprimate în moneda națională a României (Lei).
Costurile de livrare sunt calculate în funcție de greutatea pachetului,
respectiv în funcție de numărul de kilograme sau in funcție de volum. Clientul
va fi informat asupra costului de livrare de la momentul efectuării Comenzii.

 

Produsele
comandate pot fi plătite în numerar, în lei, la livrare (ramburs) în cazul
comenzilor livrate prin curier, online - cu cardul prin platforma disponibilă
pe Site sau prin ordin de plata (transfer bancar).

 

Prețul,
modalitatea de plată și termenul de plata sunt specificate în fiecare Comanda.
Clientul, anterior finalizării Comenzii trebuie să selecteze una dintre cele trei
metode de plata posibile. Furnizorul va emite către Client o factură pentru
Produsele livrate, iar Clientul este obligat să furnizeze toate informațiile necesare
emiterii facturii conform legislației in vigoare.

Furnizorul va
transmite Clientului factura aferentă Comenzii de Produse, precum și pentru
orice alte costuri aferente Comenzii, în format electronic sau în format
material, prin includerea facturii în pachetul care cuprinde Produsele livrate,
respectiv prin e-mail, la adresa menționată de Client.

Pentru
produsele comandate de către Clienți unde este selectată plata în numerar, cu
ramburs, Furnizorul va percepe un avans constând în costurile de livrare, care
vor trebui achitate de Client în contul bancar al Furnizorului, în cel mult 48
de ore de la data comunicării acestora de către Furnizor.

 

Clienții sunt
informați că în cazul în care Produsele se plătesc în numerar (ramburs), în
conformitate cu prevederile Legii nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei
financiare, suma maxima pe care Furnizor o poate incasa de la o persoana fizică
este de 10.000 lei pe zi. În cazul persoanelor juridice, persoanelor fizice
autorizate, întreprinderilor individuale etc., suma maximă care poate fi
încasată este de 5.000 lei pe zi.

În cazul în
care nu este stipulat în alt mod sau părțile nu se înțeleg altfel, prețul produselor
comandate se achită în maxim 15 zile de la data confirmării comenzii de către
Furnizor.

Pentru orice
întârzieri la plată, Furnizorul este în drept să perceapă penalități de
întârziere în cuantum de 0,01% pentru persoane fizice și 0.1% pentru persoane
juridice calculate de la data la care trebuia achitată factura sau de la
trecerea celor 15 zile arătate anterior. Cuantumul penalităților nu poate
depăși debitul principal în cazul persoanelor fizice, respectiv poate depăși
debitul principal în cazul persoanelor juridice.

7. GARANȚII

Produsele
comercializate de către Furnizor sunt de tip outlet și second-hand motiv pentru
care Clientul beneficiază doar de o garanție pentru vicii ascunse de 1 an de
zile calculată de la data achiziționării produsului. Furnizor NU OFERĂ NICIO
ALTĂ GARANȚIE suplimentară, ci garantează doar posibilitatea de utilizarea a
produselor comercializate și împotriva viciilor ascunse, nu și calitatea
superioară a acestora sau de lipsa oricăror defecțiuni sau vicii aparente.

În cazul apariției
unor eventuale vicii ascunse pe perioada de garanței, Clientul va formula reclamație
în momentul sesizării acestora. Reclamația va fi însoțită de cartea de
identitate, factură și dovada de plată a produsului, după caz.

Remedierea defecțiunii,
reducerea prețului sau înlocuirea produsului se realizează în maxim 15 zile lucrătoare,
fără costuri suplimentare pentru Client.

În cazul în
care montajul și manipularea Produselor a fost efectuată de către Client, fără
respectarea instrucțiunilor cu consecința deteriorării produselor, Furnizorul
nu are obligația de a aplica termenii garanției.

În cazul deteriorării
parțiali a Produselor din culpa imputabilă a viciilor ascunse, acestea vor fi
schimbate, reparate sau se va reduce prețul la alegerea Clientului, cu excepția
cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu
cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune Furnizorului costuri care ar
fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele:
a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat  neconformitatea; b) gravitatea neconformității;
sau c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun
inconvenient semnificativ pentru Client. Clientul poate să opteze pentru o
anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este
constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.

Furnizorul
poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea
este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în
considerare toate circumstanțele, în acest caz bunul se va returna, iar banii
vor fi restituiți în cel mult 5 zile de la data la care Produsul ajunge la Furnizor.

În cazul în
care neconformitatea este remediată prin reparație, termenele privind garanția
se prelungesc cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost
adusă la cunoștința Furnizorului lipsa de conformitate până la predarea
efectivă a bunului în stare de utilizare normală către Client.

În cazul în
care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru produsele care
înlocuiesc produsele neconforme, termenele care privesc garanția încep să curgă
de la data înlocuirii.

Clientul are
dreptul fie să obțină o reducere proporțională a prețului fie să obțină
încetarea contractului de vânzare, în oricare dintre următoarele cazuri:

a) Furnizorul
nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparaţia
sau înlocuirea în termen de 15 zile sau Furnizorul a refuzat să aducă în
conformitate bunurile.

b) se constată
o neconformitate, în pofida eforturilor Furnizorului de a o remedia;

c) neconformitatea
este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preţ sau dreptul la
încetarea imediată a contractului de vânzare;

d) Furnizorul a
declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau
fără inconveniente semnificative pentru consumator ori acest lucru reiese clar
din circumstanţele cazului.

Clientul nu are
dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră sau
în caz de apariție a unor vicii aparente.

Clientul
înțelege că între mostrele expuse pe site și produsul efectiv pot apărea mici diferențe
de nuanță, diferențe ce nu pot constitui motiv de retur sau refuz de preluarea
din partea Clientului.

Totodată, Clientul
înțelege și este informat că produsele achiziționate sunt de ocazie,
iar unele
produse nu dețin calităţile şi alte caracteristici, inclusiv în materie de
durabilitate, funcționalitate, compatibilitate şi securitate, care ar fi
normale pentru bunurile de același tip noi și la care Clientul se poate aştepta
în mod rezonabil cu privire la un bun nou, având în vedere natura produselor,
respectiv faptul că nu în toate situațiile Produsele sunt livrate împreună cu
accesoriile, inclusiv ambalajul, instrucțiunile de instalare sau alte instrucțiuni
pe care Clientul se poate aştepta în mod rezonabil să le primească. În acest
sens, Clientul acceptă în mod expres și separat de orice alte clauze
contractuale că la momentul acceptării prezenților termeni și condiții, care
reprezintă momentul transmiterii ofertei pentru încheierea contractului de
vânzare este de acord cu mențiunile făcute anterior.

Furnizorul nu
este responsabil pentru defecțiunile apărute din cauza nerespectării instrucțiunilor
de întreținere a mobilierului sau a celor provocate de către Client prin
neutilizarea conformă.

Totodată, nu
vor intra sub incidența garanției, produsele aflate în cel puțin una din
următoarele situații:

Garantia nu
este aplicabilă nici în următoarele situatii:

 

8. DREPTUL DE RETUR (RETRAGERE)

Dreptul de retur
sau de retragere este aplicabil doar în cazul clienților consumatori, astfel
cum sunt definiți de lege și de prezentul script și doar aceștia beneficiază de
un drept de retragere.

Clientul consumator are dreptul de a denunța unilateral Contractul în
termen de 14 zile,
fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără
a suporta alte costuri decât cele stabilite de lege sau de termenii și
condițiile prezente.

Perioada de
retragere expiră în termen de 14 zile de la: 

Pot fi
returnate doar produsele care:

nu depășesc
termenul de 14 zile de la data primirii;

corespund
specificațiilor tehnice menționate în comandă;

nu au făcut
obiectul unei comenzi personalizate/Produse Personalizate;

nu
prezintă urme de lovire sau deteriorare, altele decât cele transmise de
Furnizor Clientului;

nu
prezintă urme vizibile de uzură, altele decât cele transmise de Furnizor
Clientului;

produsele
sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au
fost achiziționate), cu toate accesoriile si etichetele integrale;

se returnează
la unitatea de ambalare (pachet, cutie etc);

Nerespectarea condițiilor de mai sus precum și punerea
Produsului, prin orice mijloc, într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare,
duce la refuzul returului.

Produsele se returnează în ambalajul original însoțite de
factura fiscală și/sau bonul fiscal de achiziție, precum și documentația
aferentă dacă a fost livrată (fise tehnice, manual de utilizare, documentație
tehnică).

Pentru exercitarea dreptului de retragere, Clientul informează
Furnizorul cu privire la decizia sa de retragere din Contract.

În acest scop, Clientul poate alege una dintre următoarele
variante: 

(i) transmiterea prin poștă la sediul social al Furnizorului sau comunicarea la
adresa de e-mail din secțiunea contact a unei declarații neechivoce în care își
exprimă decizia de retragere din Contract;

(ii) completarea și transmiterea prin poșta la sediul social al Furnizorului
sau comunicarea la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” a formularului
disponibil în secțiunea “RETURUL PRODUSELOR”.

Furnizorul se obligă să confirme, fără întârziere,
primirea declarației sau formularului de retragere prin email la adresa
comunicată de Client la momentul efectuării Comenzii.

Exercitarea
dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale, după caz:

Termenul este
respectat dacă Produsele sunt trimise înapoi de Client înainte de expirarea
perioadei de 14 zile.

Returnarea Produselor se realizează printr-o firmă de
curierat aleasă de Client sau prin mijloacele de transport oferite de către Furnizorul,
însă costurile (costurile de returnare a Produselor vor fi calculate în aceeași
maniera ți la același preț cu cea/cel aplicabilă/aplicabil la livrare, în funcție
de categoria de Produse comandate- Produse voluminoase sau nevoluminoase) cu
returnarea sunt suportate în mod direct de către Client. Furnizorul nu este
obligat să ramburseze sau să suporte eventualele costuri suplimentare.

Clientul este responsabil în ceea ce privește diminuarea
valorii Produselor rezultată din manipularea acestora, suplimentar față de ceea
ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării
Produselor in scopul returnării.

În situația în care Furnizorul va constata diminuarea
valorii Produselor returnate, va efectua o expertiza tehnică ale cărei
concluzii vor fi transmise Clientului în vederea informării, arătând totodată
procentul de diminuare a valorii Produselor.

Furnizorul rambursează toate sumele pe care le-a primit
drept plată din partea Clientului, mai puțin costurile plătite inițial de
Client pentru livrarea Produselor atunci când Clientul a optat pentru
returnarea prin Furnizor de curierat propusă de Furnizorul, fără întârziere
nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care
este informată de decizia de retragere din Contract a Clientului. Termenul mai
sus menționat va fi respectat numai dacă Produsele vor fi returnate de către
Client înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

În măsura în care Produsele returnate nu sunt recepționate
în interiorul termenului de 14 zile, Furnizorul poate amâna rambursarea sumelor
pana la momentul recepționării Produselor, respectiv până are posibilitatea verificării
stării acestora.

Rambursarea sumelor se efectuează în termen de 14 zile de
la exercitarea dreptului de retragere, folosind aceleași modalități de plată ca
și cele folosite de Client pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în
care Clientul este de acord cu o altă modalitate de plata si cu condiția de a
nu cădea în sarcina Clientului plata de comisioane în urma rambursării. 



În cazul în care sunt returnate numai o parte din Produsele comandate, iar Clientul
a optat pentru returnarea Produselor prin compania de curierat indicată de Furnizor,
costurile cu returnarea Produselor vor fi reținute din valoarea sumei de
restituit de către Furnizorul, fiind calculate procentual fata de costul
aferent fiecărui Produs returnat.

În cazul în care Clientul a optat pentru returnarea parțială
a Produselor altfel decât prin compania de curierat indicată de Furnizor,
costurile cu livrarea vor fi restituite Clientului de asemenea procentual față
de costul fiecărui Produs returnat.

Furnizorul poate amâna rambursarea sumelor datorate Clientului
până la data recepționării Produselor care au făcut obiectul vânzării sau până
la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform căreia acesta a
trimis produsele către Furnizorul, luându-se în considerare data cea mai
apropiată.

Nicio prevedere din prezenta Secțiune nu aduce atingere
drepturilor de care Clientul beneficiază, în temeiul legii, în calitate de
consumatori, iar, în cazul în care există prevederi contrare în legislația
incidentă, acestea vor prevala față de termenii prezentului contract.

Clientul care își exercita dreptul de retragere este
informat cu privire la faptul ca poate returna Produsele dar cu ambalajul de
carton original, în condiții de ambalare potrivite pentru a putea fi
transportate.

Lipsa ambalării corespunzătoare poate determina
deteriorarea Produsului care va fi in cele din urma reținută din valoarea de
restituit Clientului. Cu toate acestea, Clientul trebuie să se asigure ca returnează
toate componentele Produsului/Produselor returnate. În cazul Produselor
formate din mai multe componente, Clientul este obligat să returneze complet
Produsul. Furnizorul nu accepta returnarea Produselor incomplete. Pentru
retur nu sunt acceptate produsele montate greșit sau utilizate neconform.
 

9. DREPTURİLE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Întregul conținut al Site-ului este proprietatea Furnizor
inclusiv, dar fără a se limita la imagini, texte, grafice, simboluri, elemente
de grafică, scripturi, programe, formatare, aspect, aplicații, mărci, denumiri
comerciale și logo-uri si alte date și a furnizorilor săi și este aparat de
legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si
industriala.

Folosirea fără acordul Furnizorului a oricăror elemente
enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare. Nicio prevedere conținută
de Site nu trebuie oferind, direct sau indirect sau in orice alt mod orice licență
sau drept de utilizare a conținutului Site-ului, utilizarea Site-ului fiind făcută
în scop personal de Utilizator.

Utilizatorul nu are dreptul de a descarcă sau de a
modifica, indiferent de modalitate, Site-ul, de a reproduce parțial sau
integral Site-ul in întregime sau în parte, de a copia, de a vinde/revinde sau
de a exploata Site-ul în orice alt mod, în scopuri comerciale sau contrare
intereselor Furnizor. 

Utilizatorului îi este interzisă copierea, distribuirea,
publicarea, reproducerea, alterarea, ori utilizarea conținutului prezentului
site, fără existența unui acord prealabil acordat în scris de către Furnizor.

În caz de încălcare a acestei obligații, Utilizatorul
răspunde, în mod direct, faţă de Furnizor pentru orice prejudiciu rezultat ca
urmare a încălcării prezentelor prevederi.

10. RĂSPUNDEREA ȘI LIMITAREA RĂSPUNDERII

Informațiile
prezentate pe site-ul Furnizorului, inclusiv acești termeni și condiții, au
caracter informativ și pot fi modificate de către Furnizor, fără o anunțare
prealabila. Modificările intervenite nu vor avea efect retroactiv si se vor
aplica exclusiv pentru comenzile plasate începând cu data intervenirii lor.
Termenii și Condițiile care privesc încheierea contractului la distanță sunt
doar cei aplicabili la momentul la care Clientul a plasat comanda pe site,
indiferent dacă Furnizorul acceptă comandă cu întârziere.

Existența unor produse pe site la un moment dat nu
garantează că aceste sunt disponibile în orice moment. Furnizorul își rezerva
dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.

Vor fi excluse de pe site păreri sau opinii ce conțin
injurii sau un limbaj neadecvat.

Furnizorul nu este responsabil pentru daune de orice fel
pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii
de către Furnizor a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii ți pentru
daune care rezultă din utilizarea Produselor după livrare și în special pentru
pierderea sau distrugerea acestora. În toate cazurile răspunderea Furnizorului
nu poate depăși prețul achitat de Client, iar Clientul, prin acceptarea
termenilor și condițiilor atestă, direct, neechivoc și liber că își oferă
consimțământul cu privire la această clauză și acceptă limitarea răspunderii
Furnizorului.

Furnizorul nu
va fi răspunzător pentru niciun fel de daune, pierderi sau prejudicii de orice
natură suferite de Client sau de către o terță persoană și care rezulta din:

acces la
Site;

acces la
site-uri web conectate la Site;

imposibilitatea
de a accesa Site;

imposibilitatea
de a accesa site-uri web legate de Site;

conținut
disponibil pe Site;

servicii
disponibile de pe Site;

produse
disponibile de pe Site;

utilizarea
conținutului de pe Site; si / sau

orice alt
motiv care nu este direct legat de neglijenta grava a Furnizor

 

Informațiile, ideile și opiniile exprimate pe Site nu ar
trebui considerate drept sfaturi profesionale sau opinia oficială a Furnizorului,
iar Utilizatorii sunt încurajați să consulte sfaturi profesionale înainte de a
adopta orice decizie legata de informații, idei sau opiniile exprimate pe Site.

Informațiile privind produsele care sunt puse la
dispoziție de către Furnizor sunt doar cele pe care acesta le deține de la
producător sau de care a luat la cunoștință prin propriile simțuri, iar toată
răspunderea pentru necorespunderea calitativă a produselor se datorează
Producătorului, Furnizorul fiind doar un revânzător.

Produsele sunt prezentate pe Site în baza principalelor
caracteristici, astfel cum acestea sunt specificate de către Producător.
Indicațiile existente pe Site nu au drept scop înlocuirea sfatului unui
specialist în domeniu;

Imaginile de pe Site au caracter informativ, având rol de
prezentare astfel ca aspectul Produsului poate să fie diferit în realitate de
cel din imaginea de pe Site. Aceste imagini nu creează o obligație contractuală
pentru Furnizor.

Furnizorul nu garantează că Site-ul va fi disponibil în
orice moment. Utilizatorii recunosc că Site-ul poate fi indisponibil din cauza actualizărilor
sau a altor cauze dincolo de controlul rezonabil al Furnizorului inclusiv, dar fără
a se limita la infecția cu viruși, acces neautorizat (hacking), întreruperea
alimentarii sau orice alte evenimente imprevizibile.

Unele jurisdicții nu permit excluderea anumitor tipuri de
garanții sau limitări ale drepturilor statutare aplicabile ale unui consumator,
astfel încât unele sau toate excluderile și limitările de mai sus s-ar putea sa
nu se aplice pentru dvs. Dar, într-un astfel de caz, excluderile și limitările prevăzute
in aceasta secțiune se vor aplica în cea mai mare măsura aplicabile în
conformitate cu legislația aplicabila.

Cu excepția celor prevăzute în prezentul script,
neexercitarea unui drept sau necesitatea îndeplinirii unei obligații în temeiul
prezentelor condiții nu va afecta capacitatea unei părți de a exercita un
astfel de drept sau de a cere o astfel de executare în orice moment ulterior și
nici renunțarea la o încălcare nu va constitui o renunțare a oricărei încălcări
ulterioare.

Clientul este răspunzător pentru păstrarea în condiții de
siguranță a detaliilor Contului (username-ul și parola), fiind singurul
responsabil pentru utilizarea acestor detalii în mod fraudulos ca urmare a
transmiterii lor către un terț de bună voie sau ca rezultat al culpei sale.

11.COMUNICĂRI ÎN SCOP DE MARKETING

Clientul/Utilizatorul poate modifica opțiunea cu privire
la acordul dat Furnizorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații
generale si tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții,
prin (i) prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările
Comerciale primite de la Furnizor (ii) prin contactarea Furnizorului.

12. CONFIDENȚIALITATE

Prin informații confidențiale se înțeleg informații fie
marcate ca fiind protejate sau confidențiale de către părți sau desemnate
astfel în scris, fie informații care trebuie să fie considerate protejate sau
confidențiale în conformitate cu circumstanțele divulgării lor. Totodată sunt
informații confidențiale și informațiile nepublicate despre produse, funcții
ale produselor, oferte ale Furnizorului sau orice alte informații primite în
vederea realizării obiectului contractului. Informațiile care sunt (i) elaborate
în mod independent de către Parte; (ii) deja cunoscute de către Parte înainte
de a le primi în conformitate cu prezentul acord; sau (iii) cunoscute public
sau care devin ulterior cunoscute public sau sunt divulgate de o altă sursă nu
sunt considerate Informații Confidențiale, cu excepția cazului în care o astfel
de divulgare se face prin încălcarea unei obligații de confidențialitate.

Niciuna dintre Părți nu va utiliza Informațiile
Confidențiale ale celeilalte Părți dincolo de obligații contractuale fără
aprobare scrisă și nici nu va dezvălui Informații Confidențiale ale celeilalte
Părți pentru o perioadă de cinci (5) ani de la data dezvăluirii. Furnizorul va
avea dreptul de a dezvălui Informațiile Confidențiale ale Clientului către
angajați sau către subcontractanții Furnizorului. Fiecare divulgare va avea loc
în conformitate cu respectarea obligațiilor ce privesc protecția datelor cu
caracter personal.

Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă
sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Client cu
privire la Comanda/Contract fără consimțământul prealabil scris al Furnizorului.
Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți
Furnizorului acces nerestricționat si irevocabil la acestea, dreptul de a
utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale
sau informații cu respectarea drepturilor care privesc protecția datelor cu
caracter personal.

Clientul este de acord ca Furnizorul să poată utiliza
liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau
tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Furnizor nu va
constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor
trimise, daca legislația in vigoare nu prevede alte specificări in acest sens.

14.ACCEPTARAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

Pentru motive justificate Furnizor își rezerva dreptul de
a restricționa accesul Utilizatorului/Clientului în vederea efectuării unei
Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, în cazul în care
considera ca în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Clientului pe
Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Furnizor.

În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Clientul se
poate adresa Furnizorului pentru a fi informat cu privire la motivele care au
condus la aplicarea masurilor sus menționate.

Comunicarea cu Furnizorul se poate realiza prin adresele menționate
la secțiunea “contact” din Site. Furnizorul are libertatea de a gestiona informațiile
primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta. Vizitarea Site-ului, implica
acceptarea de către Utilizator a prezentului document Termeni si Condiții.

În cazul în care nu sunteți de acord cu acest document, vă
rugăm să nu mai accesați/vizitați Site-ul. Utilizarea/accesarea in continuare a
Site-ul, înseamnă ca ați acceptat prezentul document, Termeni și Condiții, în
versiunea publicată pe Site la fiecare accesare.

Utilizarea/accesarea se refera inclusiv, dar fără a se
limita la: vizualizarea, clicul pe linkuri, introducerea informațiilor etc.
Prin aceste acțiuni, Utilizatorul își exprima consimțământul necondiționat,
prin care este de acord cu Termenii si Condiții Site-ului. 

În cazul Clientului-consumator, în cazul în care nu
sunteți de acord cu vreo clauză din prezentul document sau apreciați că o
clauză trebuie modificată, sub condiția ca acestea să facă obiectul
contractului de vânzare încheiat la distanță, aveți posibilitatea de a negocia acelei
clauze. În acest sens, insistam asupra negocierii acestora și contactarea
noastră pentru a negocia acele clauze prin intermediul oricărei forme de
comunicare scrisă sau prin intermediul formularului de contact.

Clientul-consumator înțelege și acceptă că aprobarea
termenilor și condițiilor în forma aceasta și necontactarea Furnizorului pentru
a negocia clauzele presupune convenția părților, negociată „clauză cu clauză„
reprezentând un contract negociat, iar nu un simplu contract de adeziune la
care Clientul aderă.

Furnizorul îsi rezerva dreptul de a modifica oricând, fără
notificare Termenii si Condițiile sau structura și conținutul Site-ului.

15. FORTA MAJORĂ

Niciuna dintre părți nu
răspunde de neîndeplinirea obligaţiilor care decurg din prezentul regulament
dacă neexecutarea este datorată unui caz de forţă majoră astfel cum acesta este
definit în art. 1351 alin. (2) Cod. Civ. Român, cu obligaţia de a notifica
cealaltă parte în orice modalitate, în cel mult 5 zile de la producerea
evenimentului.

Cazul fortuit, astfel cum este definit de lege, exonerează Furnizorul de
răspundere în cazul neexecutării totale sau parțiale, dar numai pentru perioada
în care Partea este împiedicată sau este afectată de întârzieri în execuția
obligațiilor sale și dacă a fost notificat în scris Clientul în termen de 5
zile de la producere.

16. SESIZĂRI, RECLAMAȚII, COMUNICĂRI

Pentru sesizări sau reclamații legate de
Produsul achiziționat, Clientul are la dispoziție formularul de contact din
cadrul Site-ului. Sesizările vor fi analizate de  Furnizor, urmând ca de îndată după soluționarea
lor să îi fie comunicat Clientului un răspuns, dar nu mai mult de 5 zile de la
data sesizării sau reclamației.

Orice corespondență, informație sau notificare trebuie
transmisă sau distribuită personal sau prin servicii de poștă specializate la
adresa de comunicare: Sat Crairât, Comuna Ploscos, Nr. 33, Județul Cluj sau prin email la adresa:outlet.halbe@gmail.com
Acestea vor fi considerate a fi fost comunicate în mod valabil cu excepția
cazului când Partea l-a informat în prealabil și în scris pe expeditor asupra
schimbării numelui, a identității sau a locației sale conform Contractului.

Orice comunicare sau document trimis de către o parte
către cealaltă parte în temeiul sau în legătura cu Contractul încheiat la
distanță va fi considerată a fi în mod efectiv transmisă (i) la data înmânării
ei personal, sub semnătură (ii) prin e-mail, la data transmiterii e-mailului de
către expeditor cu confirmarea primirii emailului de către cealaltă parte; sau
(iii) prin poșta sau orice sistem de poșta/curierat rapid, la data înscriși pe
confirmarea de primire/documentul valorând confirmare de primire.

Înștiințările se vor efectua în termen de maxim 3 zile
lucrătoare de la data producerii oricărui eveniment sau de la data luării la
cunoștință despre acesta. 

17. LITIGII

Eventualele litigii între Furnizor și Client care decurg
din nerespectarea prezentului regulament vor fi rezolvate pe cale amiabilă
între părți.

În cazul în care soluționarea eventualelor litigii nu
este posibilă pe cale amiabilă, se va recurge la concursul instanțelor de
judecată de la sediul Furnizorului din România.

18. LEGEA APLICABILĂ

Prezentul regulament este supus legislației române
aplicabile, cât și a legislației unionale aplicabile în mod direct.

19. CLAUZE FINALE

În cazul în care o prevedere a prezentului regulament
este nulă, anulabilă ori este lovită de o altă cauză de ineficacitate, aceasta
nu va fi afectată validitatea şi aplicabilitatea celorlalți termeni și condiții.